donderdag 19 maart 2015

NIEUWE KAARTEN

Hallo lieve bloggers en volgers.
Hier weer een berichtje van mij. Heb
niet stil gezeten maar ik was druk bezig
met SU workshops geven,
Erg leuk om te doen.
Hier zie je het resultaat.
De eerste foto zijn 2ATC-tjes.









Papier Whisper White Very Vanilla en Lost Lagoon. Inkt Mossy Green, Lost Lagoon Tangelo Twist Blackberry Bliss en Hello Honey. Stempel Swallow Tail En Frans Prefect Peacock, Lotus Blossom, Hello Love kleine vogel is ingekleurd met Blendabilities, Punch Owl Builder. tekst Just Sayin en Delightful Dozen

1 opmerking:

  1. Wat een leuke creaties heb je gemaakt. Allemaal zo verschillend....... maar de ATC's vind ik wel een heel erg leuk idee.
    Groetjes,
    Carls

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina