maandag 7 juli 2014

KERSTKAART



                                   Goedenavond allemaal de stempels die ik
                                   besteld had voor mijn starterspakket ,
                             daar ben ik mee aan de slag gegaan.
                                De eerste kaart die ik laat zien is een kerstkaart.
                          Gemaakt met de stempelset Oh, Hello.
                          Het karton is van SU en de kleuren zijn 
                           Daffodil Delight met bijpassende desijn papier.
                            De inkt die ik heb gebruikt is 
                           Summer Starfruit  want Daffodil heb ik nog niet. 
                      In combinatie met Midnight Muze.
 
                                

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina