maandag 7 juli 2014

CLUBDAG 2014


                                          Goedenavond allemaal afgelopen zaterdag was ik                                  bij een clubdag van het Creatieve Hoekje.
                                     Daar hadden ze een project bedacht wat we zouden
                                  kunnen maken. Eeen heel pakket papier lag klaar
                          op onze tafels met van alles erin.
                               We begonnen met koffie en gebak dus een heel leuk begin.
                                  Daarna werd kregen uitleg van het kaartenboekje.
                                      Dus aan de slag ermee gegaan en thuis verder afgemaakt.
                            Het kaartenboekje heb ik gemaakt voor onze
                          petekind die a.s. vrijdag gaat trouwen.
  Hier zien je het resultaat.
                            Het materiaal dat is gebruiken is van SU. 
                           

              












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina