donderdag 5 juni 2014

Uitverkoop bij Stampin UP




Op 1 juli a.s. komt er een nieuwe grote catalogus uit.. 
Dat betekent dat er een heleboel sets met pensioen gaan.
Die materialen zijn nu tijdelijk nog te koop, nl. tot 30 juni a.s.
Dus heb je nog belangstelling voor materialen die je straks niet meer kunt kopen, reageer dan snel want OP=OP.
Hier vind je de lijst. 
Er zijn inmiddels al dingen uitverkocht, dus wacht niet lang. 


Ook is er een leuke actie voor a.s. demonstratrices.
Normaal betaal je als instap € 129,00 en krijg je voor € 175,00 aan producten.
Nu is het ook tijdelijk mogelijk om voor € 65,00 in te stappen, daarvoor krijg je voor € 70,00 materialen en het voordeel dat je pre-orders uit de nieuwe catalogus mag bestellen tot 1 juli a.s.
Denk je er al langer over om in te stappen dan is de drempel nu een stuk lager.

Ook kun je de nieuwe catalogus vast pre-orderen.
Mail me op cahorsten@gmail.com

3 opmerkingen:

  1. leuk dat je nu een blog heb Ina Heb hem gelijk opgeslagen ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Henny was een hele klus.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achter laat, ik vind het zo leuk om ze te lezen. Ik dank iedereen die mij volgt en ook de bezoekers van mijn blog.
Lieve groetjes Ina